Halaman

Jumaat, 19 September 2014

Apa tu...apa ni...?

Pagi tadi saya ke group Kelab Blogger Ben Ashaari dan mula blogwalking para blogger yang ada. 
Wahh...apa tu..apa ni? 
Terlalu banyak perubahan sejak 2 tahun saya meninggalkan blog lama saya. Disebabkan beberapa sebab...(berapa banyak sebab daa..) yang malas nak diceritakan disini maka terkuburlah blog lama saya tu.

Rupanya sudah tiada ruangan CHAT ya....kebanyakkan yang ada menggunakan TWITTER. Saya tak ada Twitter....huhu..

Tak apa lah, niat asal nak berblog ni sebab nak meluah dengan cara menulis. Nak terbitkan 1 buku tak ler pandai sebab hanya pandai menulis kontot-kontot macam ni je.

Tak boleh tunggu lama ni, mulai sekarang mesti belajar dan hadam betul-betul dunia blog sambil.....buat kek..yippii!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan